1.12.2014
1. 12. 2014
ČJ:
- zavedení písmenka I, i (seznámení s tvary písmen)- NEUSTÁLE PROCVIČUJTE! (někteří žáci mají s poznáváním písmenek a následným čtením slabik problém)
- str.44- básnička- hledání písmenek I, i- básničku naučit
- vymýšlení slov na písmenko I
- zkoušení na známky: poznávání písmenek
- házení míčem (s-a = sa; LE= L-E)
- čtení písmen a slabik z tabule
- kontrola úkolů (několik děti nemělo vypracovaný pracovní list- ČTENÍ!do středy, prosím, doplnit)
- psaní v písance + na mazací tabulku ( str.16/17)
MA:
- odčítání/sčítání do 5- rozcvička
- pastelky- příklady na odčítání- Mám pět pastelek, tři zlomím, kolik mi jich zůstane?-atd.
- pracovní list: str.47- cvičení 1;2;4;5
- cv.5 jsme využili pro cvičení orientace v tabulce ( 1.řádek;2.řádek;3.řádek; hned za, hned po, mez. nad. pod, ...)
- hra s bubínkem
TV:
- rozehřátí
- hra na čertí ocásky
- kvůli špatnému chování žáků v prostředí tělocvičny, jsem hodinu přerušila
- ve třídě jsme se dál věnovali nácviku psaní v písance